Rožňava má mať logo a slogan. Vedeniu mesta asi niekto múdry (kto by na tom rád zarobil) pošepkal, že treba byť akože moderným a ísť s dobou. Ten niekto pomazaným radným hlavám nakukal, že treba zabudnúť na tradičné mestské insignie. Pečať, vlajka, či erb sú nanič!
Svetom vládne predsa marketingová komunikácia, nielen v obchode, ale i politike a logo je ten správny prostriedok, ako ju vpáliť do voličských myslí. Mesto sa musí predávať ako tenisky, pivo alebo autá. Najideálnejšie by bolo, keby sa predávalo ako výrobok, pri ktorom nie je dôležitá skutočnosť, ale predstava, ktorá sa o nej dokáže vytvoriť. Napríklad tak, že doteraz tu nič nebolo a dejiny sa začali až od posledných volieb.
Glosu na túto tému, o ktorej sme informovali vo štvrtok, prináša denník Gemerský Korzár. Čítať viac.
Súvisiace články: Mesto Rožňava bude mať logo
BUĎTE PRVÝ V KOMENTOVANÍ ČLÁNKU "Skutočnosť, logá a predstavy"