Keď je naokolo bližšie

Logománia, ktorá zachvátila Rožňavu, je obyčajná potemkiniáda. Dokonale totiž ilustruje štýl spravovania vecí verejných a mentálne nastavenie predstaviteľov mesta a volených zástupcov ľudu. Zjednodušene povedané, ukazuje, ako sa tu roky riešia veci nekoncepčne, nesystémovo, bez akejkoľvek dlhodobej stratégie a plánu. 

Skrátka od lesa, formálne, len tak naoko, aby sa nepovedalo. No a navyše na nepodstatných veciach sa tu realizujú štáby ľudí, zatiaľ čo tie podstatné, napríklad predaje majetku, či finančné záležitosti, idú akosi mimo hlavného prúdu záujmu. Jasné, o nejakom logu nech rozhoduje trebárs i stodvadsaťčlenná komisia…

Tému loga a sloganu mesta glosuje denník Gemerský Korzár. Čítať viac

Ilustračné foto: Inforoznava.sk

V novej ankete o tom, či Rožňava potrebuje logo a slogan, nôžete hlasovať na stránke vpravo.-)

Súvisiace články: Rožňavská logománia

                               Rožňava má mať logo a slogan

BUĎTE PRVÝ V KOMENTOVANÍ ČLÁNKU "Keď je naokolo bližšie"

Zanechať komentár

Táto webová stránka používa Akismet na redukciu spamu. Získajte viac informácií o tom, ako sú vaše údaje z komentárov spracovávané.