Logománia, ktorá zachvátila Rožňavu, je obyčajná potemkiniáda. Dokonale totiž ilustruje štýl spravovania vecí verejných a mentálne nastavenie predstaviteľov mesta a volených zástupcov ľudu. Zjednodušene povedané, ukazuje, ako sa tu roky riešia veci nekoncepčne, nesystémovo, bez akejkoľvek dlhodobej stratégie a plánu.
Skrátka od lesa, formálne, len tak naoko, aby sa nepovedalo. No a navyše na nepodstatných veciach sa tu realizujú štáby ľudí, zatiaľ čo tie podstatné, napríklad predaje majetku, či finančné záležitosti, idú akosi mimo hlavného prúdu záujmu. Jasné, o nejakom logu nech rozhoduje trebárs i stodvadsaťčlenná komisia…
Tému loga a sloganu mesta glosuje denník Gemerský Korzár. Čítať viac
Ilustračné foto: Inforoznava.sk
V novej ankete o tom, či Rožňava potrebuje logo a slogan, nôžete hlasovať na stránke vpravo.-)
Súvisiace články: Rožňavská logománia
BUĎTE PRVÝ V KOMENTOVANÍ ČLÁNKU "Keď je naokolo bližšie"