Externý manažment propagácie

Predčasom sme vás informovali o zmluvnom vzťahu firmy Agrex s. r. o. s mestom Rožňava o prenájme reštaurácie Tri ruže. Dnes pokračujeme pohľadom na ďalšiu zmluvu, ktorú nám poskytol útvar hlavnej kontrolórky mesta.

28. októbra 2009 sa v kongresovej sále radnice v Rožňave uskutočnila konferencia „Propagácia Slovenského a Aggtelekského krasu ako turistickej destinácie“.

Konferencia bola úvodnou konferenciou rovnomenného projektu, financovaného z Európskeho Fondu Regionálneho Rozvoja v rámci Programu cezhraničnej spolupráce Maďarská republika – Slovenská republika 2007-2013.

Na konferencii, ktorú otvoril primátor Vladislav Laciak (Nez.) a na ktorej vystúpili aj hostia zo zahraničia, predstavil projekt a projektové aktivity Ing. Július Slovák (na snímke prvý zprava), manažér projektu. Hlavným partnerom projektu je mesto Rožňava a cezhraničným partnerom je Riaditeľstvo Aggtelekského národného parku.

Projekt s podporou 230 000 eur (6.928.980 Sk) bol naplánovaný na jeden rok a jeho cieľom bolo pomocou propagačných aktivít zvýšiť počet turistov v krasovej oblasti. Základnou myšlienkou marketingových aktivít mala byť spoločná propagácia Slovenského a Aggtelekského krasu doma i v zahraničí.

SZČO Ing. Július Slovák EURO consulting uzavrel 7. septembra 2009 s mestom Rožňava mandátnu zmluvu „na externý manažment projektu cezhraničnej spolupráce Slovensko – Maďarsko: Propagácia Slovenského a Aggtelekského krasu ako turistickej destinácie.“

Za túto činnosť mu prislúchala odmena 16,30 eur za hodinu, pričom celková suma odmeny dosiahla úroveň 14.090 eur (424.475,34 Sk) v priebehu 12tich mesiacov. Zároveň mal podľa mandátnej zmluvy „nárok na úhradu účelne vynaložených nákladov (služobné cesty, používanie osobného motorového vozidla na splnenie jeho záväzku v súlade v projekte schváleným rozpočtom v položke 3 – cestovné, ubytovanie a diéty.“ 

Podľa mandátnej zmluvy boli jeho povinnosťami „sledovanie plnenia harmonogramu projektu, dohľad nad plnením rozpočtu, vyhotovenie pravidelných monitorovacích správ, kontrola žiadostí o platbu, organizovanie a kontrola práce projektového tímu, dohľad nad verejným obstarávaním, návrh prípadných zmien v rozpočte, zastupovanie mandanta na VÁTI, NFÜ, MVRR SR.“

Od 3. apríla 2007 je Ing. Július Slovák, nominant SMK, konateľom v spoločnosti TEKO-R spol. s r. o. Rožňava, kde zastupuje menšinový podiel mesta (orgány mestských spoločností, resp. spoločností s podielom mesta ešte neprešli po voľbách zmenami), externému manažmentu sa teda mohol venovať len popri zamestnaní.

Foto: Archív Inforoznava.sk / Ing. Július Slovák (SMK) na snímke celkom vpravo, zľava Zsolt Simon, predtým SMK, dnes minister pôdohospodárstva a rozvoja vidieka SR za MostHíd, v strede František Kardoš (SMK), v predošlom volebnom období poslanec a zástupca primátora

Zmluva. Jednotlivé strany si zväčšíte kliknutím na obrázky.

 

 

 

BUĎTE PRVÝ V KOMENTOVANÍ ČLÁNKU "Externý manažment propagácie"

Zanechať komentár

Táto webová stránka používa Akismet na redukciu spamu. Získajte viac informácií o tom, ako sú vaše údaje z komentárov spracovávané.