Internetové médiá tromfli RVTV

Ako sme už informovali, v prospech existencie rožňavskej mestskej televízie RVTV argumentoval na rokovaní mestského zastupiteľstva 5. apríla poslanec Dionýz Kemény (Nez.) výsledkami dotazníka Komunitného plánu sociálnych služieb.

Respondenti mali v ňom možnosť odpovedať na otázku: Akú formu informovania o poskytovaných službách v meste Rožňava by ste privítali? Keďže podľa vlastných slov bol pri jeho vyhodnotení, povedal: “Vysoko dominovalo MTŠ (RVTV). Aj sledovanosťou, aj víziou do budúcna.”  

Katarína Valková, vedúca sociálneho odboru mesta pre náš portál spresnila, (z KPSS nám vtedy nikto neodpovedal), že poslanec Kemény hovoril len “o čiastkových výsledkoch za jeho pracovnú skupinu seniori, ktorej bol členom.” Súhrné výsledky dotazníka (nielen za skupinu seniorov), ktoré sme žiadali, mali byť podľa nej zverejnené 5. mája.

Následne jej slová potvrdil poslanec Radoslav Kovács (Nez.), koordinátor KPSS. “Pracovný materiál KPSS (ani jeho časť) ešte neprešiel pripomienkovaním členov pracovných skupín KPSS a komisií MsZ, ich zapracovaním do dokumentu a následným schválením Riadiacou skupinou KPSS, preto ho nie je možné zverejniť.”  Na rokovaní zastupiteľstva 5. apríla však na to svojho kolegu neupozornil.

100-stranový materiál, ktorému sa budeme venovať aj v ďalších príspevkoch, sme dostali do redakcie dnes (10. mája). Jeho súčasťou je tiež odpoveď na spomenutú otázku. Podľa konečných výsledkov, teda nielen za skupinu „seniori“, ktorou argumentoval poslanec Kemény, sú najpreferovanejšou formou informovania o poskytovaných službách v meste „letáky a bulletíny“ (25,11 %).

Pomerne tesne však nasledujú „regionálne internetové médiá“ (21,55 %). Tie ale neboli na rozdiel od „internetovej stránky mesta“ bližšie identifikované, napriek tomu je mestský web až na treťom mieste (13,65 %). Formu „osobné kontaktovanie“ preferuje 12,24 % respondentov a až na piatom mieste skončila mestská televízia RVTV s 11,78 %.

Elektronickú poštu uviedlo 7,44 % a SMS správy 4,84 % respondentov. Inú formu informovania uviedlo 3,38 % opýtaných (workshopy, prednášky, mestské noviny, mestský rozhlas, internetová stránka pre nevidiacich, verejné schôdze občanov s poslancami).

Portál infoRoznava.sk je v regióne najčítanejším

Portál infoRoznava.sk vo svojom piatom roku existencie dosahuje koeficient návštevnosti od 35 do 45 tisíc mesačne. Aktuálnu návštevnosť si môžete kedykoľvek pozrieť v dvoch nezávislých meraniach – Naj.sk kliknite sem, a TopList – kliknite sem . Podľa štatistiky TopList od 10. septembra 2008, keď sme toto meranie zaviedli, sme mali k dnešnému dňu celkom 1 415 162 návštev.

Podľa ďalšej štatistiky merania – Google Analytics, sme od 1. januára do 10. mája (22:00 h.) tohto roku zaznamenali celkom 169 349 návštev, pričom okrem Slovenska (91,58 %) ide o pripojenia z Českej republiky, Rakúska, Nemecka, Veľkej Británie, Japonska, Maďarska, Spojených štátov, Švajčiarska a ďalších krajín sveta – spolu z 89 destinácií.

Portál infoRoznava.sk je pomerne často zdrojom informácií aj pre celoštátne mediá, servisy tlačových agentúr, či spravodajstvo televízií. Naposledy sa o našu prácu zujímali v denníku Sme v súvislosti s prípadom zhabaných obecných novín v Krásnohorskom Podhradí.

Okrem nášho portálu má verejnosť k dispozícii aj ďalšie lokálne internetové médiá, napr. infonoviny.sk poslanca Romana Ocelníka, či naopak, najnovší projekt Roznava24.sk, ktorý je súčasťou celoslovenskej siete Global24.sk.

Na stránke Mysitecost.com si môžete pozrieť aktuálne ohodnotenie akéhokoľvek portálu zadaním jeho názvu. Hodnota portálu infoRoznava.sk (Google Page Rank 4) je vyčíslená na sumu 1 843 USD.

Nasleduje portál infonoviny.sk (Google Page Rank 2), ktorého hodnota je vyčíslená na sumu 1 098.00 USD. V prípade portálu Roznava24.sk (Google Page Rank 2) je uvedená hodnota vo výške 438 USD.

Zdroj: KPSS Ilustračné foto: Archív infoRoznava.sk

Súvisiace články:

V minulosti na vzdelaní trvali

Chcú noviny financované z grantov

Podmienky reklamy na portáli infoRoznava.sk, ktorou našu dobrovoľnú aktivitu môžete podporiť, nájdete kliknutím sem

BUĎTE PRVÝ V KOMENTOVANÍ ČLÁNKU "Internetové médiá tromfli RVTV"

Zanechať komentár

Táto webová stránka používa Akismet na redukciu spamu. Získajte viac informácií o tom, ako sú vaše údaje z komentárov spracovávané.